سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد،ببرسی و تحلیل بهترین نرم افزار پسنلی تحت وب و یکپارچه

نقد،ببرسی و تحلیل بهترین نرم افزار پرسنلی تحت وب و یکپارچه

نرم‌افزار پرسنلی به همراه نرم‌افزار تشکیلات سازمانی از سیستم‌های پایه‌ای سیستم جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه شمرده می‌شود و برخلاف بسیاری سیستم‌های مشابه، عملکردی فراتر از مفهوم کارگزینی الکترونیک را ارائه می‌دهد. نرم‌افزار پرسنلی بستری برای چرخه بزرگ منابع انسانی از جذب تا خاتمه همکاری و بازنشستگی فراهم می‌کند و کلیه سیستم‌های حوزه منابع انسانی و مالی دیدگاه چه مستقیم و چه با واسطه، اطلاعات پرسنلی کارکنان سازمان را از این سیستم دریافت می‌کنند.

کاربردهای نرم افزار پرسنلی و احکام

عبارتند از :

  نرم افزار پرسنلی و احکام با اعمال شیوه های مدیریتی مبتنی بر دستاوردهای علوم انسانی برای مدیران سازمان ها بسیار کاربردی است و مدیران با استفاده از نرم افزار پرسنلی و احکام می توانند با در نظر گرفتن اهداف سازمان در توسعه و دستیابی به اهداف سازمان کوشا باشند و گزارشات دقیق تری را ارائه دهند.

  وجود نرم افزار پرسنلی و احکام برای بخش مدیریت پرسنل به منظور کنترل و نظارت اطلاعات پرسنل امری الزامی تلقی می شود. از این طریق می توان در جریان اطلاعات پرسنل اعم از مأموریت ، مرخصی ، تشویقی ، هدایا ، اطلاعات درمانی و بیمه ای ، دوره های آموزشی ، سوابق کاری و … بود.

مدیران اجرایی منابع انسانی در سازمان ها با بهره گیری از نرم افزار پرسنلی و احکام می توانند به راحتی کنترل امور را به دست بگیرند و اطلاعات مربوط به پرسنل را مدیریت کنند و با ارتباط دادن به حقوق و دستمزد ، محاسبات مربوط به حقوق را دقیق انجام دهند و فیش حقوقی را صادر نمایند. بدین صورت از اطلاعات پرسنل نگهداری کنند و عملیات را اصلاح نمایند.